سام یدک

با ما در ارتباط باشید

شماره تماس:

09129411813

شماره تماس: 09129411813

لوازم یدکی استوک تویتا

لوازم یدکی استوک تویتا چیست؟

قبل از بررسی لوازم یدکی استوک تویوتا بهتر است تا نگاهی به تاریخچه این شرکت بیندازیم تویتا یک شرکت چند ملیتی ژاپنی است که در سال 1973تاسیس گردیده است  این شرکت سازنده حودرو وقطعات پس از فروش می باشدی که در شهر تویوتا   استان آیچی کشور ژاپن واقع شده است موسس تویوتا کشیرو تویودا نام دارد که با بهره گیری ازتوان مهندسان و صنعتگران ژاپنی موفق به تولید خودرو و قظعات آن شد.

سام یدک میخواهد  لوازم یدکی تویوتا را برای شما بیان کند:

برند ژاپنی تویوتا یکی از پرطرفدارترین شرکت‌ها در سرتاسر دنیا است و بزرگ‌ترین مجموعه‌ی خودروسازی در ژاپن به شمار می‌رود. این شرکت بعد از فولکس عنوان دومین هیولای صنعت ساخت خودرو در جهان را به خود اختصاص داده است. صرف نظر از کیفیت بالای خودروهای این شرکت ممکن است بعد از مدتی به تعمیر یا تعویض قطعات آن نیاز پیدا کنید، اما در حال حاضر انواع لوازم یدکی تویوتا بی‌کیفیت و تقلبی در بازار فراوان هستند و پیدا کردن نمونه‌های اورجینال کاری به نسبت دشوار است؛ به همین جهت ما در فروشگاه اینترنتی لوازم یدکی تویوتا سام یدک امکان خرید انواع قطعات اصل را با کیفیت بالا برای مشتریان عزیز فراهم کرده‌ایم

سام یدک تویوتا هایلوکس را برای شما شرح میدهد:

پیکاپ مشهور ژاپنی که با بهبود های مکرر قدرت خود را به مشتریانش ثابت کرده تویوتا هایلوکس به عنوان یک خودروی تجاری و آفرودی توانسته است محبوبیت بالایی را داشته باشد. لوازم تویوتا هایلوکس دارای استهلاک پایینی می باشند و زمانی که شما این خودرو را می خرید تا یکی دو سال نیاز به تعویض و تعمیر نخواهد داشت. البته این موضوع بستگی به نوع نگهداری و رانندگی دارد؛ اگر شما رانندگی غیر اصولی داشته باشید به طور حتم باید در دوره های 6 ماه از سلامت قطعات یدکی ماشین اطمینان حاصل کنید.

این خودرو به عنوان خودرویی کارآمد از سال 1968 تا کنون با شرایط دشوار و جاده های پر از پیچ و خم سازگاری دارد. تیپ ها و نسل های مختلف (8 نسل) از این خودرو تولید شده است که هریک طرفداران خود را دارد. هایلوکس در ایران بیشتر در 3 نسل آخر بیشتر درخشیده است. برخی از لوازم  در نمای جلو و عقب خودرو در نسل های مختلف شامل تغییراتی بوده اند این پیشرفت برای هایلوکس نمی توانست سواری خشک و امکانات رفاهی اندک را جبران کند.

سام یدک شرح کامل تویوتا مگا کروزر را برای شما بیان میکند:

تویوتا مگاکروزر: غول ژاپنی

تویوتا مگاکروزر، یک شاسی‌بلند عظیم‌الجثه و قدرتمند است که از سال 1995 تا 2001 توسط شرکت تویوتا تولید می‌شد. این خودرو برای رقابت با هامر H1 آمریکایی طراحی شده بود و به دلیل ابعاد بزرگ، قابلیت‌های آفرود عالی و پیشرانه قدرتمند، به شهرت رسید.

مشخصات فنی تویوتا مگاکروزر:

ابعاد:

طول 5.17 متر،

عرض 2.2 متر،

ارتفاع 2.1 متر

و فاصله بین دو محور 2.9 متر
وزن: 2.85 تن
ظرفیت سرنشین: 6 نفر
ظرفیت بار: 750 کیلوگرم
پیشرانه: موتور 4 سیلندر خطی توربودیزل با حجم 14.5 لیتر
قدرت: 155 اسب بخار
گشتاور: 430 نیوتن متر
گیربکس: 4 سرعته اتوماتیک
سیستم انتقال قدرت: چهار چرخ محرک
سرعت صفر تا صد: 15 ثانیه
حداکثر سرعت: 100 کیلومتر در ساعت
مصرف سوخت: 20 لیتر در هر 100 کیلومتر

سام یدک ویژگی‌های تویوتا مگاکروزر را شرح میدهد:

طراحی خشن و عضلانی: مگاکروزر با خطوط مستقیم و زوایای تیز، ظاهری بسیار خشن و عضلانی دارد. این ظاهر، به همراه ابعاد بزرگ، حس قدرت و اقتدار را به این خودرو می‌بخشد.
قابلیت‌های آفرود عالی: مگاکروزر به لطف سیستم تعلیق قدرتمند، سیستم چهار چرخ محرک و ارتفاع زیاد از سطح زمین، از قابلیت‌های آفرود بسیار بالایی برخوردار است. این خودرو به راحتی می‌تواند از مسیرهای صعب‌العبور و ناهموار عبور کند.
پیشرانه قدرتمند: موتور 14.5 لیتری توربودیزل مگاکروزر، قدرت و گشتاور بسیار بالایی دارد. این امر، به این خودرو امکان می‌دهد تا به راحتی از پس چالش‌های مختلف برآید.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *