سام یدک

با ما در ارتباط باشید

شماره تماس:

09129411813

شماره تماس: 09129411813

قطعات استوک سوناتا هیبرید

قطعات استوک سوناتا هیبرید

قطعات استوک سوناتا هیبرید:خودروهای هیبریدی از مدرن‌ترین خودروهای موجود در جهان هستند و با استفاده از دو نیروی بنزین و برق کار می‌کنند. به این نوه خودروها، خودروهای برقی نیز گفته می‌شود. امروزه به دلیل گران شدن سوخت و هزینه بالای تامین آن و همچنین آلودگی هوا استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی رواج یافته و بسیاری از افراد به خرید این خودروها روی آورده‌اند. نحوه عملکرد این خودرو بدین صورت است که خودرو با استفاده از یک کابل مخصوص به برق متصل می‌شود تا باتری آن شارژ شود. این خودرو علاوه بر برق، برای حرکت به بنزین نیز نیاز دارد. موتور بنزینی خودروهای هیبریدی برای به حرکت درآوردن خودرو، به بنزین نیاز دارند.

این خودروها از خودروهای معمولی بنزین کمتری مصرف می‌کنند و نیروی لازم برای شتاب گیری را از باتری گرفته و موتور برقی خودرو این وظیفه را بر عهده دارد. کارکرد این خودروها بسیار ساده بوده و همانند خودروهای عادی نیروی اولیه را از طریق احتراق داخلی به دست می‌آورند. اما موتور برقی نیز کمک می‌کند تا خودرو نیروی کمتری از احتراق نیاز داشته و موتور بازدهی بهتری داشته باشد

ویژگی‌های قطعات استوک سوناتا هیبرید

از مهمترین ویژگی‌های خودروی سوناتا هیبرید می‌توان به ویژگی دو ستون بودن آن اشاره کرد. بدین معنی که خودرو از دو موتور قدرتمند برخوردار است که موجب می‌شود تا خودروی شما در شتاب گیری عملکرد بهتری داشته و در مقایسه با خودروهای هم رده خود، قدرت بالاتری داشته باشد.

ویژگی‌ بارز دیگر این است که هر زمان که باتری خودرو از کار افتاد شما می‌توانید خودرو را بر روی حالت بنزینی قرار دهید و موتور بنزینی وظیفه به حرکت درآوردن خودرو را بر عهده خواهد گرفت. در نتیجه هیچ گونه نگرانی در مورد خالی شده شارژ باتری وجود نخواهد داشت.

و اما ویژگی دیگر، باتری باکیفیت و لیتیومی این خودرو است که از ایمنی بالایی برخوردار است. علاوه بر این باتری خودرو وزن بسیار کمی داشته و طول عمر بالایی دارد. بدین ترتیب تا مدت‌ها بدون هیچ گونه مشکلی تا سال‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مزایای قطعات استوک سوناتا هیبرید

با توجه به ویژگی‌های ذکر شده که برای این خودرو ذکر شد، می‌توان به این نتیجه رسید که خودروی هیوندا سوناتا هیبرید یکی از بهترین خودروهای شرکت هیوندای است. این خودرو از نظر اندازه از سایر رقبای خود کوچکتر است اما مزایای بسیاری نسبت به آنها داشته و امکانات بسیار خوبی دارد. این خودرو دارای یک کابین جادار بوده و سواری بسیار نرم و راحتی را برای سرنشینان فراهم خواهد کرد.

منظور از لوازم یدکی استوک چیست؟

هر چند که در زبان انگلیسی، این واژه استوک (Stock) برای کالاهای موجود و ذخیر شده در انبار بکار می رود اما در زبان فارسی شاهد این موضوع هستیم که از اصطلاح استوک برای فروش کالاهای دست دوم اصل و فابریک استفاده می شود. در حقیقت نمی توان به طور قطع گفت که تمامی اجناس و محصولات کارکرده و دسته دوم استوک هستند؛ بلکه این اصطلاح مختص قطعات و لوازم یدکی است که کاملا فابریک و دست نخورده به فروش برسند.

یکی از سیاست های جالب فروشگاه های زنجیره ای در کشورهای اروپایی و آمریکا برای جلب رضایت مشتریان، این است که در طی مدت زمانی مشخص مشتریان می توانند کالاهای خریداری شده خود را که مرجوع کرده و هزینه آن را بازپس گیرند. این فروشگاه ها، کالاهای دست نخورده مرجوعی را که به اصطلاح به آنها استوک گفته می شود را در انبار خود ذخیره کرده و سپس به صورت عمده و در قالب بسته بندی اصلی و کاملا نو به فروش می رساند. لوازم های یدکی استوک کاملا نو، سالم، اصل و از نوع کالاهای درجه A می باشند.قطعات استوک سوناتا هیبرید

مزایای خرید قطعات استوک سوناتا هیبرید

مهمترین مزیت خرید قطعات استوک سوناتا هیبرید را می توان به قیمت پایین تر آن نسبت سفارش قطعات اصلی این نوع ماشین های خارجی دانست و این که طول عمر و کیفیت این لوازم فابریک و اصل بسیار بیشتر از لوازم تقلبی موجود در بازار است. لذا در یک دسته بندی کلی می توان مزایای خرید قطعات استوک سوناتا هیبرید را به شرح موارد زیر مطرح نمود:

  • قیمت ارزان و مناسب بودجه افراد
  • ارائه خدمات نگهداری و تعمیرات انواع لوازم یدکی استوک توسط شرکت های سازنده
  • عدم تفاوت در کیفیت و کارایی کالاهای استوک و آکبند با توجه به هزینه پایین تر آن

قطعات استوک سوناتا هیبرید

قطعات استوک سوناتا هیبرید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *